dikenlerinleydisi benim kız bugün 16 aylık oldu, yani hayır zorlanmıyoruz. 1 yıldır kendi odasında uyuyor, ilk başlarda gece uyanıyordu tabi yanına gidip gelmek gerekiyordu ama uzun süredir gece beslenmesi için uyanmıyorda. O sere serpe uyuyor yatağında biz de odamızda aman ses oldu uyanacak diye tedirgin olmuyoruz. Biz mutlu o mutlu.