dikenlerinleydisi Kızlar oğlum 6 buçuk aylik odasını ayıracam havalarin biraz daha serin olmasini bekliyorum kac gun içerisinde alışır ve görüntülü telsiz almak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız var mı?
Reyna dikenlerinleydisi ben goruntulu kullanmıyorum philips avent telsiz kullanıyorum çok memnunum nefes sesini bile iletiyor ve olaki telsizin bağlantısı koptu ötüyor uyarı veriyor bağlı olmadığını göstermek için
kartopu23 dikenlerinleydisi telsiz yerine kamera tavsiye ederim ben de. Hem sonrasında evde de kullanırsınız. Xiaomi 360 diye aratabilirsiniz.
Zlm dikenlerinleydisi Xiaomi nin kamerası çok güzel telefona baglanabiliyo sanırım ben ondan almayı dusunuyorum
MotherOfAlmila dikenlerinleydisi Valla ben 2 ay bile degil di ayirdim odasini. Hemen yatak odamin yaninda odasi. Duyabildigim icin sesi ihtiyacim olmadi telsize vs. suan 4 ay 22 gunluk olduk. Her sey guzel gidiyor.
dikenlerinleydisi Reyna ya oyleyse iyimis ben görüntülü düşünüyordum gece kalkınca bazen ağlamıyor oyunlar oynuyor görmek için
Ahmet16 Bende aynı aydayım aynı düşüncelerdeyim XİAOMİ kamera aldım henüz kullanma fırsatım olmadı cunku sehir dısında annemlerdeyim umdugum gibi cıkar inşallah.
dikenlerinleydisi Ahmet16 bende gördüm bu markayı teredutte kaldim kullanip memnun kalınca yazar mısınız 🌸
tombikdonerkankasiiskender Benim oğlum 17 aylık ayırdım odasını hemen benim yan odam da yatıyo kağılar zaten açık gece uyandığında çağırıyo beni gidiyorum yanına telsiz almadım hiç ama sizin bebeğiniz daha ufak ağlamasını duyamıcağınız uzaklıkta mı odası
dikenlerinleydisi tombikdonerkankasiiskender hemen yan tarafımizda geceleri bazen aglamiyor oyunlar oynuyor kendine görmek için kamerali düşündüm bide evimizde akrep var 🤦♀️
Ahmet16 kartopu23 bende aldım kamerayı yanlız deneme şansım olmadı sehir dısında oldugum icin memnunmusunuz ayrıca bebek uyuyor ben telefonda baska uygulamarda gezerken nasıl oluyor bildirim olarak mi düşüyor yoksa ayrı ufak penceresi oluyor mu?
Akcabeytas Ben weewell kullanıyorum çokta memnunum ses gayet iyi görüntüde yetiyor ne yaptığını görebiliyorum
kartopu23 Ahmet16 ben çok memnunum doğduğundan beri kullanıyoruz. Harekete duyarlı bildirim asistanı var onu ayarlarsanız bildirim geliyor. Fakat benim içim rahat etmiyor bu yüzden tlf dan kamera açık oluyor o uyurken. Tablet var ya da oradan açıyoruz.
dikenlerinleydisi MotherOfAlmila bizimde hemen yan o da bazem yorgunluktan duyamam diye tereddütte kaldim ve evde akrep olunca görüntüden görmek istiyorum odasina girirse falan
tombikdonerkankasiiskender dikenlerinleydisi akrep mii 😱ilaçlattınız mı hiç Allah korusun zarar verirler falan
kartopu23 dikenlerinleydisi memnunum. Zaten kamera açık oluyor tlf da, yatakta dönse bile sesi geliyor.