safakbakir canım benım bebegınde 3 ay 15 günlük doktorumuz muaynesıne 2 hafta snr desteklı yarım oturt dedı bu tamamen oturmak ıstıyor kemık yapısı gereği dedi gecen hafta bır sonrakı hafta kaykık sekılde başlayacağım ben her bebek farklıdır kafasını tamamen dik tutuyorsa daha sola dönüyorsa yanındr karar verıyor ılkım 6 ay oturtamadım hıc premetüre doğdu basını taşıyamadı bu drumuz muaynede başla 2 H sonra dedı