Mervesungur71 bebeğinizin kilosu çok güzel, ayda 500 gram-1kilo arası alması normal sizinki 1.5 kilo almış fazla bile. Yorumlarda okudum mama veriyomuşsunuz bence kesebilirsiniz 🙌🏻 Benim bebeğim de 2 aylık, 2 gün önce doktora kontrole gittik 4850 kilosu, 1 ayda 750 gram almış doktor çok çok iyi dedi. 3100 doğmuştu. Ben sadece anne sütü veriyorum. Siz kendi bebeğinizi ordan hesaplayın 🙏🏻 Yine yorumlarda okudum alınanlar olabilir diye, tabi olabilir bebeklerimizin gelişimleri hassas bi nokta ama annelerimiz unutmasın kilo konusu biraz da genetiktir. Tüm bebeler sağlıklı olsun 😇