kahvekokusuu Mircet evet bende ekmek yerine yulaf veriyordum hem gabizligina da bi nebze iyi gelir demisti doktor
kahvekokusuu ikimelekannesi_ iste benim oğlan hep istahliydi gün içinde hic ağzı bos kalsin istemezdi birden böyle olunca üzüldüm
kahvekokusuu Deletedmom99886 zaten demek istediğim annelik böyle bir şeymiş aç da olsa tok da olsa hep bi yetememezlik hissiyatı bebeği aç kalan annenin de suçu olmaz ama kendini suçlar ya onun gibi bir his tabiki aynı şey değil ikisi bir tutulmaz o ayrı bi mesele❤️
annemmm2021 kahvekokusuu ara ara bizede olur hiç yemek istemeyiz ee oda insan sonuçta daha sonra yiyecektir tabi annelik devreye giriyor em kötü senaryoyu düşünüyoruz
Yesillimon kahvekokusuu 1 yastan sonra bazi bebekler de iştahsızlık oluyor hele de diş cikariyorsa ama ekmek yemesine de bu kadar takilmayın bence yani ekmek yemesini bile kafaya takarsak işimiz var bende çok diyordum onu yedirmem bunu yedirmem diye ama maalesef bazen olmuyor.
nurelem annemmm2021 kesinlikle bende meyve suyu limonata felan hep kendim yaparım, neredeyse 2 senedir dısardan bir şey yitp içmeyi bıraktım, özellikle cocugumdan sonra her şeyi kendim yapıyorum mesela hazır ekmek hiç yiyemiyorum
Tobby19 kahvekokusuu merhaba eğer oğlunuz ekmek seviyorsa ve içeriğinden haklı olarak şüphe duyuyorsanır 2n=14 kromozomlu atalık tohumlardan elde edilmiş buğday ve türevleri ürünleri araştırabilir ekşi mayalı şekilde oğlunuz için minik ekmekler yapabilirsiniz