kahvekokusuu 2balannesii heh bak işte demek istediğini baştan desen sana da açıklama yaparım sen niye başka yerlere çekiyorsun ki konuyu Yediği ekmekten ne olur diyorsun ya bıraksam yarım ekmek yer ve o yediği yarım ekmek 4.ayindan beri ugrastigimiz gabizligini daha da kötü etkiler hadi onu da geçtim bir dilim ekmek ve kuru kuruya yiyor yanında bi içecek içmiyor çorba içmiyor o bile çok zararli bağırsakları için zaten gabizligi fazla yemesinden kaynakliydi neredeyse benim kadar yemek yiyordu belki daha fazlasını dediğim gibi iştahlı bi bebek
nurelem annemmm2021 hazır ekmek hiç tüketmem tam buğday unlu susamlı çörek otlu felan değişik değişik ekmekler yaparım evime dışardan ekmek girmez
Sutmuhendisi kahvekokusuu sen yıpranıyorsun ya niye kendine bunu yapıyorsun yemezse yemez. Yapma bırak kızıyorum baaakkkk 🥸🥸😎😅
Mircet kahvekokusuu bişey dicem vijdan değil vicdan söylemeden edemedim 😂 benim kızım da iştahsız yani olur öyle şeyler havalar sıcak dişler geliyor çocuk bu yer yani bi şekilde
annemmm2021 kahvekokusuu ama normal ekmek yedi diyede kendini bu kadar perişan etme emin ol senin bu stresin ona normal etmekten daha zararlı
RuzgarMommys kahvekokusuu inşallah bende öyle umuyorum. Hem sicak hem 1 yaş sonrasi hem dişler ardaa bide öksürük ve nezle oldu ara ara yiyor 2 kaşık ona bile seviniyorum artik
annemmm2021 nurelem çok güzel bi alışkanlık kutluyorum bende hazır şeyleri hiç sevmem meyve suyumu falan kendim yaparım aslında herseyi evinde yapcan da nerde o zamn yeri geliyor hazır aldığın biseyi tabağa koyup yiyemiyorsun bile
kahvekokusuu annemmm2021 evet yaa kesinlikle haklısın alışkın olmadığımdan böyle oldum bende hep çok yiyen bi çocuktu çünkü gün içinde hiç ağzı boş kalsin istemezdi🤭
Mircet kahvekokusuu bende ekmek vermiyorum.Onun yerine çorbasını daha kıvamlı yapıyorum muhallebilerine yulaf koyuyorum.Doktor istersen ver ama çokta gerekli bişey değil demişti.
ikimelekannesi_ kahvekokusuu ayyy yesinde sağlıksız olsun. Yeterki o midede bişey var bileyim canım, bunun ötesini bilmiyorum ben varsa yazsın.
kahvekokusuu ikimelekannesi_ iste benim oğlan hep istahliydi gün içinde hic ağzı bos kalsin istemezdi birden böyle olunca üzüldüm
kahvekokusuu Mircet evet bende ekmek yerine yulaf veriyordum hem gabizligina da bi nebze iyi gelir demisti doktor
annemmm2021 kahvekokusuu ara ara bizede olur hiç yemek istemeyiz ee oda insan sonuçta daha sonra yiyecektir tabi annelik devreye giriyor em kötü senaryoyu düşünüyoruz
nurelem annemmm2021 kesinlikle bende meyve suyu limonata felan hep kendim yaparım, neredeyse 2 senedir dısardan bir şey yitp içmeyi bıraktım, özellikle cocugumdan sonra her şeyi kendim yapıyorum mesela hazır ekmek hiç yiyemiyorum