icorik Berydeniz Astariaart marka salıncağı aldık. Tavana güvenemediğimiz için barfiks çubuğu aldık. Yaklaşık 8 aydır kullanıyoruz. Şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı, ama sık sık kontrol ediyoruz..
75kinalikuzu Deletedmom5284 benim kızda ters dönüyor ayaklarını kaldırıp geçen çok korktum altıda fayans allahtan kemeri var tek birakamiyom artık gorktum.diyor salıncağı gorunce
ballikurabiyem12 Berydeniz bizim var salıncak küçük bir kancası var onu duvara matkapla delip taktik ucuna da ipini geçiriysun o kadar gayette memnunum çok seviyor
denizzmomy Berydeniz ben yeni aldım trendyoldan bez salıncak. Barfiks demirini de ayrı aldım. Dün kurulumunu yaptık,kapı arasına taktık. Şimdilik memnunuz umarım sorun çıkarmaz :)