Busrasener43 sen dua et sürekli emiyor ya emmeseydi sarılıktan hastanelerde yatsaydın daha yeni doğum yapmışken dikişli halinle bebeğe mi acıyacaksın kendi haline mi şaşırıp kalıyor valla insan 4 gün mor ışık altında yattı bebeğim doğar doğmaz memeyi kapamadı tutmadı beslenemesipi için karaciğer enzimleri sarılık yaptı dua et şükret bacım 😘