Busrasener43 Kızlar doğum yapalı 4 gün oluyor çok şükür bebeğimle sağ salim kavuştuk sorun şu ki sürekli memede uyuyup sürekli emmek istiyor tam uyuyor yerine yatırır yatırmaz uyanıyor napıcağımı şaşırdım bu durumu yaşayan varmı ne yapmam gerekiyor
Ah_neredeee_vah_neredeee Busrasener43 Daha dur bismillah canım zamanla alışacak nasıl uyması gerektiğini öğrenecek hepimiz yaşadık
Heyecandorukta Busrasener43 yenidogan bebeğin yeri annesinin göğsüdür, sizin kokunuza muhtaç annesi. İlk 3 ay duzen olmaz biraz boyle geçiyor.
Meddd_ Busrasener43 bende ayni durumu yasadim hastanede ebeler bebegin annenin kokusuna ve kendisine ihtiyaci oldugu icin yapiyor dedi. Ben onlara sorup emzik verdim, emzirdikten sonra doyduguna emin oldugumda emzigini veriyordul ve zaten uykusubda kendisi atiyor
mom726272 Busrasener43 Bebek sadece aç olduğu için emmez, annesine ihtiyacı olduğu için emer. Sakın kucağa alışır şuna buna alışır diyenleri dinlemeyin. Bol bol emzirin 👍🏻 Merak etmeyin zamanla emme sıklığı azalacak uyuma saatleri de artacak
Bilgemayse Busrasener43 inanin 3 aylık olduk özledim bile o ilk doğduğu hallerini bebeğimin. Kıymetini bilin geri gelmiyor o yeni doğan kokusu bile başka. Bol bol emzirin ,koklayın sütünüz artsın. Evet uykusuzluk çok zor anlıyorum ama emin olun bünyeniz her şeye alışacaktır güzel anne👍🏻🥰
Busrasener43 Bilgemayse uykusuzluğa bile alıştım aslında kokusu kendisi dünyalara bedel rabbim sabrinida verir yeterki sağlığı yerinde olsun 😇
Cansunare Busrasener43 ah bu ben 🙈bizde 28 günlük olduk emiyor ve orada uyuyor yerine yatırınca uyanmaya başladı biraz göğsümde daldıktan sonra yatırıyorum yerine.zamanla bu bağlanma hissi geçicek daha çok küçükler ve bize ihtiyaçları var
Umay3840 Busrasener43 canm bnmde 1 aylık ben otrdgm koltktn zor klkyrm ilk 3 ay nrmlms cevreye adapte olunca biz emdiği zamanları mumla arycaz sadece biraz sabır ben zamanla alstım ıns daha da düzelcekler
Bilgemayse Umay3840 40 dan sonra peyderpey düzeliyor gözünüz açılıp kapanıncaya kadar geçer emin olun👍🏻40 i görün de sağlıkla 🧿
Brcdrnlila Busrasener43 bu hallerine şükredin bizde öyleydik şimdi 7 aylık olucak 2 dk yerine durmaz oldu daha şimdiden hareketli bir kız çocuğı bir de🤦🏻♀️
mom726272 Busrasener43 evet tam 4 saat koltukta yattım bir sağ meme bir sol meme yatarak emziriyorum eşim acıdı bana pipetle su içirdi 😂 atak haftası 3 gün sürdü 3 gün bana yapıştı memeye yapıştı ama zamanla azalıyor bu süre merak etme Hafta atağında da saat Akşam 10’dan gece 1’e kadar ağlayıp öyle uyudu 3 gün… aydan sonra gece 4-5-6 saat uyumaya başlıyor