erdeminannesi12 İlk doğumumda göbeğim kalmıştı, ikinci doğumumdan sonra 1 haftada göbeğim dümdüz oldu bekarken bile o kadar düz değildi ayva göbeği bile kalmadı. Sebebini söyleyeyim, ilk gebeligimde 9 ay boyunca her gün yürüdüm ama beslenmeme dikkat etmedim. İkincisinde beslenmeye takıntılı bir doktora denk geldim riskli olmasa da gebelik şekerinden dolayı diyete başladım ama sporu da hiç bırakmadım. 9 ay boyunca her gün ya yürüyüş ya da leslie yaptım. Tatlı, hamur işi, kızartma belki 3-4 kere anca yemisimdir 9 ayda öyle katı bir diyet yaptım. Yani biraz beslenme şeklimi değiştirdim ve sporu asla aksatmadim 1 gün bile. Emeklerim sonuç verdi çok şükür doğumdan sonra ben bile şoktaydım 😅