Egesmom05 erdeminannesi12 15 kg aldım 14 verdim 3 ayda hatta 2. Ay gitti hepsi ama alt karın kaldı sezeryan karnı nolcak bilmiyorum 😢
cemrebusra2710 erdeminannesi12 ya ben doğuma 100 kilo ile girdim 104 ile çıktım uzun süre veremedim 5 ay kadar hep aynı yerimde saydım sonra diyet yapmaya başladım tam kilo vermeye başlamıştım ki tekrar hamile kalmışım 😃😃😃
erdeminannesi12 Necla61 Hiranur2010 bende 5 ay önce doğum yaptım 59 kiloyla hamile kalmıştım 70le doğuma girdim sonra 64e düştüm şuan tekrar 69 olmuşum göbeğim çok çıktı 🤦♀️ Bi kür falan yok mu acaba yapsak
Merve3323 erdeminannesi12 ben detoks suyu ve yeşil çay ile 70 den 62.700 e düştüm daha 58 kilo olmam lazım devam ediyorum aksam 6 dan sonra bisey yemezsen göbek kalmiyor
erdeminannesi12 cemrebusra2710 😂😂 bende diyete başladım 1 haftadır umarım biraz verebilirim hamile kaldığım kiloya insem yeter
dryyc erdeminannesi12 Al benden de o kadar. Üstelik aldığım tüm kiloları verdim. Ama göbeğim felaket biçimde orda duruyor.
Ltblgrnk Ben 14 kilo aldım 16 kilo verdim sezeryan göbeğimden eser yok. Pilates hocasıyım kesinlikle spor yapın 😍 sormak istediğiniz bişe varsa yanıtlarım 😘
Zeytin_cekirdegi Ltblgrnk ayy hocam ben kilolarımı verdm ama göbek bel simidi var nadıl eriteceğim ne önerrsnz ?
nisaninannesii Ltblgrnk Merhaba öncelikle 2 bucuk ay oldu sezeryen ile dogum yaptım yapabilirmiyim acaba bende arada dikislerim halen agirir ve hassas hala 🤦♀️
Ltblgrnk Zeytin_cekirdegi Bicycle crunch plank Twist crunch heel touch bunlar bikaç hareket google a yazıp bulabilirsiniz. 10-12 tekrarla başlayın 3 set düzenli yaparsanız fayda görürsünüz
Ltblgrnk erdeminannesi12 bu kadarcık hareketin hiçbir etkisi olmaz inanın kızım 6 aylık sadece anne sütüyle beslendi sütüm gayet fazla :)
Prenses_annesi22 erdeminannesi12 o ne 😁 hiç yaşamadım bana sadece etkisi kalca oldu mubarek 27 gıydıgım pantolon olmuyor 1 beden falan buyumusum bırde dıkıs yerım acıyor kabarık hala 9 ay oldu ama anlamadm 🤔
CekirdeksizLimon erdeminannesi12 58 le hamile kaldım. 78 le doğuma girdim. Şuan 54 kiloyum. Ama ahh o göbekk 🤦🏻♀️ Gitmiyo…