Mom727373 sonsuzmutlulukkk yeğenimde büyümüştü enseye doğru. O zaman 18 yaşındaydı çok korkmuştuk ama temiz çıktı bi operasyonla almışlardı nodülü. İnşallah temiz çıkar canım seninki de iyi düşünelim iyi olsun Rabbim sevdiklerine bağışlasın seni🤍
Mircet sonsuzmutlulukkk annemde vardı ameliyat oldu şükür temiz çıktı canım benim içini ferah tut şimdi hiç bir problemi yok
sonsuzmutlulukkk Mircet AdemCicekAli inşallah kızlar 2 tane çocuğum var 😪 çocuklarım ne olur diye aklımdan çıkmıyor
AdemCicekAli Geçmiş olsun . Yengem de lenfoma kanseri anlattı kemoterapi ameliyat falan . Şu an durumu iyi gayet sağlıklı 🙏🏾 tabi İnsaAllah o duruma gelmez basit bir şeydir Allah’ım şifa versin
Mircet sonsuzmutlulukkk çok haklısın gerçekten anne olduktan sonra hasta olmak bile lüks gibi geliyor bana da hiç merak etme hiç stress üzüntü yapma daha ne olduğunu bile bilmiyorlar ayrıca her nodül kötü huylu diye bişeyde yok kı kardeşimde de var oğlan kardeşimdede takip vs edelim ona göre hareket ederiz demişti doktor
sonsuzmutlulukkk Mircet İnşallah canım ya inşallah o kadar rahatsızlıklarım var ki bunda iyice kahretti 😪
Mircet sonsuzmutlulukkk allah şifa versin bir an önce kim hastanede şifa bekliyorsa herkese.Sen de hiç canını sıkma bi kaç doktora daha git için rahat etsin
sonsuzmutlulukkk Mircet Annem de öyle dedi tek doktorla kalmayalım dedi inşallah evlatlarımin hatrina 🤲
Maviss1525 sonsuzmutlulukkk Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşaAllah temizdir iyi bir doktor bulun tek doktorlada kalmayın birkaç yere gösterin 🌹
sonsuzmutlulukkk Maviss1525 amin inşallah canım çok sağol cuma günü üniversite hastanesine randevu aldım inşallah hayırlısı olsun 🤲
sonsuzmutlulukkk Hbbsnnplt merhaba canım teşekkür ederim iyiyim şifa oldu inşallah araştırma hastanesine gittim onkoloji uzmanı sonuçları görünce yönlendirme yapan doktora kızdı saçmalamis bu dedi KBB ye yönlerdi.
Hbbsnnplt sonsuzmutlulukkk oohh çok şükür gerçekten sevindim benim bebgiminde ensesinde bezeler var çok korkuyorum bize de dua eder misniz büyüyor sanki bezeler