Boynunda ağrı ile doktora gittim doktor ultrason da tehlikeli şekilde nodüllerin büyüdüklerini söyledi onkoloji ye yönlerdi parça alincak tedavi gerekli yapabileceğim birşey yok dedi çok endişeliyim ağrılarım çok var cuma günü için ADÜ ye randevu aldım beni neler bekliyor 😪