Nhlady Seda-Cakir Dogdugu gunden beri mi gogusleriniz yara yani 2 bucyk aydir suruyor mu hala yoksa yeni yeni mi daha olusti? Valla canim ben lansinohu kullaniyordum sicak havlu tutuyordum oyle oyle iyilesmisti
Seda-Cakir Nhlady doğduğu zaman olmuştu hatta küçük kabuk olmuştu o zaman geçti lansinohla. Bu daha yeni oldu üstelik ikisi birden . Sanırım artık büyüdüğü için fazla çekmesinden kaynaklı oldu . Göğsüm alışana kadar bu acıyı yaşıcam sanırım 🤷🏼♀️
Grupyildizi Benim gogsumude canim sana anlatiyim nasil tedavi ettigimi tahin varya tahinin uzerinde yag oluyo onu sur gogsune 3 kez surdum birsey kalmadi
canbartunun_annesi Seda-Cakir canım hiç geciktimeden gümüş kapak al ben bi markanın almıştım o pahalılardanda değildi ama iyiki almışım acıdığında yada bebeğim ısırdığında gece yatarken dahi takıyorum hiç çıkarmıyorum en fazla 4 günde geçiyor hiç bir şey kalmıyor hiçte krem kullanmadım
Happyturuncu Seda-Cakir gümüş kapak alıp kendi sütünle nemli kapat canım ilk günler benimde yara oldu ilaç biyere kadar etki ediyor ben gümüş kapak ile normale döndüm