Merhaba kızlarrr, 2buçuk aylık oğlum var. Emiyor. Göğüs uçlarım acımaya başladı bir haftadır ikisi birden😣 yara var ama görünürde yok. İşkence oluyor resmen ter döküyorum acıdaannn. Yardım edin ne yapmalıyım ?
Lansinoh kullandım bi işe yaramadı. Şuanda kantaron yağı sürüyorum. Başka kuvvetli tavsiyesi olan var mı ?? Acil mahvoldum 😭🤯