Cheddar valla bende geçien haftaydı sanırım, saçlarımı Mora boyasam nasıl olur dedim. Mor mu dedi ve yüzünü ekşitip baktı (mordan nefret ediyor :)) ) ama benim de en sevdiğim renkler arasında. Mor olmasa da lila yapayım dedim. E kim görecek ki? Sen ve ben dedim 😍 (yeni kapandığım İçin saçlarımla oynamak istemiyorum bende) Boya yapmayalı 10 yıl oldu 🤦🏼♀️ Şiödi bende ne yapsam nasıl coştursam saçlarımı diye düşünüyorum