İyi akşamlar Güzel anneler 🧡
7 yıl aradan sonra saçıma bişeyler yaptırmaya karar verdim
Çok kuaför seven birisi değilim. Gri ya da soğuk sarı ombre & balyaj kullananlar memnun kaldınız mı? Akınca da kullanabilirliği nedir? Mesela şöyle bişey 🤔

Bu arada kumralım tenimde açık renk çok beyaz değilim.