Marjinal_Anne2 molimoli 😢😂😂 ahahha ah çok sağolun , çok zorlanıyorum İnan’ın allah yemeyen anne bebesi yapmasın kimseyi 😣😂 demin post açtım hatta 😢😢
molimoli Marjinal_Anne2 yemeyen çocuk çok zor getcekden Allah sabır versin bize sağlıklı olsunda kilo alır die avuturuyorum kendimi ama için için yiyorum kendimi 😔
Minikimmmm Benimde aklımda hep aynı soru 14, Aylik 11 kilo zayıf bı çocuk ama çok iştahlı yediği yaramıyo 😀😀 günde bazen 5-6-7 kaka gelebiliyor. Çıldırıyorum çünkü her kakada banyo yapıyoruz 😒
molimoli Minikimmmm masallah kuzuya ama kilosu gayet güzel benimki çok zayıf 1 yaşında 8 kilo 11 kilo olsa benimki göbek atarım ben 😆
turkerg molimoli metabolizmasi hizli calisiyordur ondan alamiyodur hareketliyse bir de. Oglum da cok fazla yer aslinda ama hic yediginin kilosu degil mesela. Saglikliysa takilma😍
Semanur1elizan molimoli aynı benim kızımdan bahsediyprsunuz ☺️ bizim babamızda teyzemizde aynı ben onlara benzetiyorum zayıf aşırı hareketli az ve sık yiyen bir bebek gün boyu ağzı uyurken boş duruyor. Metabolizması çok hızlı çalışıyor
molimoli Semanur1elizan Maşallah kuzuya biraz genetikse benimkinde babaya çekmiş o zaman yemek yer arkadan WC ye kizimada diyorum babası kılıklı 😆
Gonci molimoli benimkide 1 yasında aynı günde 4 kere kaka yaptıgını biliyorum yiyo gidiyor 10,400 gram kilosu metabolizma iyi çalısıyor bence yaa 😂 bide diş çıkartmak üzere cidden tesafüf mü bilmiyorum
Pankek molimoli Bizde durumlar aynı. 13 aylık yaptıkça yapıyor. İki lokma yiyor yapıyor. Zaten zor değiştiriyor bezini güreşmekten halim kalmıyor başka bir şeye. 4-5 defa rahat yapıyor. Salyası da çok
molimoli Pankek diş geliyordur belki o yüzden sık yapıyordur bizimkinin disi çıktı yine aynı ama çok şaşkınım bugün bir kere yaptı🙂
Pankek molimoli Önden 4+4 toplamda 8 dişi çıktı. Bir de ishal. Ben walla dayıyorum patatesi pirinci. Yaz günü çocuk su kaybediyor bir de içmiyor pek su. Devam sütü veriyorum artık sıvı gıda