molimoli dişi geliyordur belki, ne kadar doğru bilmiyorum ama bizdede öyle oldu, tesadüf mü değil mi, günde 7 kere yaptı, hatta kaka tahlili verdik mikrop için bişey çıkmadı. Doktora dişten olabilir mi dedim, çık salya ürettiği için bir ihtimal dedi. İshal için probiyotik kullandık ve geçti bi süre sonra.