Tatlican Cheddar Baharatlı fazla yemis olabilirmi kızım 1kere olmuştu ozamanda vitamin olsun diye ust uste kofte yapmıştım aslinda baharati yok denecek kadar azdı ama dokundu
Cheddar Tatlican yok canım gece kaka yapmış hiç huyu değildir. Bende koronayım şuan tat koku alamıyorum. Sabaha kadar öyle uyumuş. Uyandığında pişikti🥺
Eymenduygy emation55 alabilirsiniz 🙂 zaten reçete ile olunca da pek bi şey değişmiyor fiyatı neredeyse 😏
ikiprensannesi_gul Cheddar geçmiş olsun pişikle cebelleştik 2 ay kadar. Sudokrem iyi geldi bize ama hametan çok iyi gerçekten
Kardelen61 Cheddar arko yeşil kutuau var zeytinyağlı tüp şeklinde kullandım hemen iyi geldi tavsiye ederim baya kötüydü kızımın poposu inşallah siZede iyi gelir🤲
Cheddar Kardelen61 hametan sürdüm şimdi gece yine sürüp değiştiricem bezini. İyi gelmezse arkoda aklımda çok teşekkür ederim 🙏
Ozgeruya Cheddar ben yeni kesfettim oksizinc diye losyon hemen geçiriyor hatta kızımın isiliklerimizde onla gecti ve herseye faydasi var
Cheddar Ozgeruya evet bir arkadaş daha yazmış baya etkiliymiş. Bakalım işe yaramazsa tek tek deneyeceğim 🤦♀️
Kardelen61 Cheddar rica ederim 🤲fayda görürsünüz inşallah bide 5 lira fiyatıda ben derlerdi Arko inanın alıp kullanmadım baktım fayda etmeyince kremler bi alıp kullanayım dedim .Soldu fayda etti gerçekten krem kaynanamandan Allah raZı olsun derdi hep
Ozgeruya Cheddar ben cok memnun kaldim ya bizimde surekli pisigimiz oluyor bide alerjigiz o yuzden onu denedim hemen geçiriyor
Birkizbiroglan Cheddar kuzum bizimki de fena pişik olmuştu, ben hamazing almıştım o çok iyi bir krem ama bunu hafifletti geçirmedi. Neyse vazelin almıştım bebekler için olanı onu süreyim dedim vallahi geçti 🙏 varsa eğer elinde şuan bı dene istersen
Cheddar tugbahy6 ondan aldık eczacı da onu önerdi. Kantaron yağı ile dönüşümlü sürün sabaha bişey kalmaz dedi bakalım.