Mom0971 Merhaba . Üç yıldır kedi besliyorum . Bir dönem kedimiz sağa sola işemeye başladı ve kızgınlık dönemi sandık. Fakat veterinere gittiğimizde böbreğinde kum olduğunu söyledi ve ameliyat oldu . Yani kediler hasta olduklarında belli etmek amaçlı bunu yapabiliyor . Kızgınlık dönemlerinde vesaire asla böyle bit şey yapmadı bu arada kedimiz. Bir an önce veterinere götürmenizi tavsiye ederim.