masalperisiii Lay Genelde bende öyleyim ama bugün bi yapayım dedim 😂😂 Gerçi yine ben 2 -3 çeşit yapıyorum ya. Yanına illa bi pilav ya da makarna yaparım. Yoğurt veya salata olur öyle genelde 😋
masalperisiii Seyma-2436 Ooo 😋 Ya Kayseri yağlamasını hiç tatmadım ama çok merak ediyorum ya yapmaya da cesaret edemiyorum 😝😂
masalperisiii Mom0911 Yazın çorba gitmiyor ya biz içemiyoruz kişiden kişiye göre değişir tabi ☺️ Afiyet olsun canım
Mom0911 masalperisiii teşekkür ederim 🙏🏻 bizim evde çorba olmazsa olmaz eşim çorba soracak gelir gelmez 😄 yemek yapmasan da mutlaka çorba olsun der , alıştım böylesine , bende çorbayla pek aram yok
masalperisiii Btlbyza Afiyet olsun canım biber dolmasını eşim çok seviyor benim de. Ben biberi sevmediğim için içini yiyorum 😂🤦🏻♀️
Paradiseeeee masalperisiii bende de İzmir köfte pirinç pilavı ayran tamam afiyet şifa olsun size de hepimize de