Tkerman ben ilk dogdugunda hemen emzik verdim cokta güzel tuttu taaaa ki 2 bucuk aylık olana kadar suan asla tutmuyor öğürüyor süte batırdım, uykuluyken verdim, acken verdim ev emzik cöplügüne döndü en ucuzundan en pahalısına kadar denedim yok almıyor inat etti💆🏼♀️