prensannesi55_ Tosbikhamza Aynı bizimde öyle oldu zar zor 3 aya kadar emzirebildim onada emmek denirse mama veriyorum ek gıdaya pek ağzını acmıyor zorla hep 😊 maşallah yesinler yeter ki 😊
Tosbikhamza prensannesi55_ Çocuk çok zor ama Allah eksiklerini göstermesin 🤲🏻🦋 Sağlıklı olsunlarda büyüyecekler elbet 😊