Elifc Yakamoz aynı hamaktan bendede var tatile nasıl gidicem diye kara kara düşünüyorum..napcaz bilmiyorum??
Yakamoz Elifc çok haklisiniz ben de ayni seyi düşünüyordum ama bir mucize oldu dedigim gibi. Diger türlü herhalde mecbur carsafta uyuturdum
Zhdsngz serinserin ben paşa hamak aldim inan hayatım kurtuldu süper bide geçen sene yazın aldık aldık dağ bayır götürdük portatif sahil de oturduk çime Onu da uyutup okuduk kitaplarimizi eşimle tavsiye ederim
Zhdsngz Elifc 2 boyu var zaten büyük olanı almistim artık yatağında uyuyor ama bahçeye falan çıkınca alıyoruz yanimiza uyuyor içinde bu yaz yine her yere götürebiliriz
Elifc Zhdsngz bana foto atarmısınız lütfen :( tatile gitcez kara kara düsünüyorum napcam diye.instagramdan atabilirsen eliftnca adresim
TugbaCesur serinserin Ben kullaniyorum. Sallanarak uyumayi sevdigi icin almistik. Gunduzleri onda uyutuyorum genelde. Yavastan birakiyor gerci hamagi 🤣
serinserin BesteArya merhaba telefonum çöp oldu ancak dönebildim uygulmaya umarım bir tane almışsınızdır mutlu etmiştir sizi😍 ben satıyordum ama arkadaşım isteyince ona verdim bir süredir kullanıyor memnun kaldı o da