Simi Ben de çok memnunum ama 0-5 yaş için olandan aldım n11den. 9. Aydan beri kullanıyorum gündüz uyuturken.
Thesra BesteArya Ya şimdi yukarı çıkınca farkettim🤭😂 neyse anladığın için teşekkürler hayatım bugünler için varız😅
Alazcns serinserin hamak kullaniyorum ancak oğlum uyuyan bir bebek değil sadece keyifliyse yatıyor onun dışında hep kucağım da
BesteArya nihan_arslan Anladım canim ben post açmistim dusunursen satabilirim Bebekler genelde seviyor sallanarak uyumayi