BaranOgur ilk ek gıdaya geçtiğimizde bildiğimiz tel süzgeçle buharda pişirdim. Bahsettiğiniz aparatı biliyorum ama süzgeç yeterli oldu benim için işimi gördü. Süzgeçte pişirip direkt kaşık yardımıyla süzgeçten geçirip içine 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyip yedirdim bebeğime.