heyipekto BaranOgur Vallahi tencerelerin içinde kullan delikli aparatdan aldık biz çok memnunuz trendyoldan herhangi bir yerden aldı oldukça iş görür
Evooiboo BaranOgur merhaba ikeadan pişirme aparatı aldım 7 aydır her gün nerdeyse kullandım sapasağlam hiç bişeyi yok fiyatı da dışardakilerden farksız gitme imkanınız varsa ordan almanızı öneririm
BaranOgur heyipekto ; Az önce yorumları okuyordum :) Kimisi 3. pişirmede paslanma yaptı demiş, kimisi yapraklı kısımları çıktı demiş, kimiside tutma kısmı aşırı kısa olduğu için zorlanıyorum demiş. Kararsız kalınca Tecrübeli Annelere sormak istedim.
Deletedmom27337 BaranOgur pazardan almıştım bundan https://ty.gl/zydrfsltm 3-4 yıldır devamlı kullanıyorum hiçbirşey olmadı. Bulaşık makinesinde de yıkıyorum
heyipekto BaranOgur hmmm doğru olabilir o zaman ben size direk aldığım yeri vereyim ben çok memnun kaldım :) https://ty.gl/svy1nqh6r
BaranOgur Deletedmom27337 ; Bu modeli yakınımızdaki Avm’de gördüm. 1 adet kalmıştı. Fakat internetteki olumsuz yorumları okuyunca almadım. Tekrar bakacağım. Teşekkür ederim.
BaranOgur BarlasMomm ; Maalesef çünkü 3 saat yol mesafesi var :) Birçok ürününü bende beğeniyorum. Bu gibi durumda internetten sipariş verilebilirim. Teşekkür ederim.
BaranOgur serebro ; Söylediğinizi anlamayamadım. Biz tencere içinde haşlamak için kullanılan çelik aparattan bahsediyoruz. Siz bu durumdayken ne şekilde ilerlediniz?
Deletedmom5284 BaranOgur kiwibaby çok memnunum 6 aydır bir kere haşlıyorum 2 günlük çorba çıkıyor hemde 0 bulaşık 😂