Browni_61 Ayse3695 Hayir yikamiyodum silmene bile gerek yok ama bn yinede emzirirken elimle ole bi siliyodm
Ecrininanasi Benim dipleri yarılmıştı artık kopacak durumuna gelmiştim ama göğüs kalkanı aldım sadece onu kullanmaya başladım şükür geçti birde temiz kuru tutmaya dikkat et
curly_mom Ayse3695 çok zor evett ama insan vücudu buna da alılşıyo, göğüsler terbiye oluyo, yaralar iyileşiyo.. Azcık sabredin 🍀🍀