Ayse3695 ben garmastan krem kullanmıştım, memelyn balmumu kapak kullandım iyi geldi. Bi de her emzirme öncesi ve sonrası sütümü sürüyordum, bebek kuru kuru emince daha çok acıyor.. Emzirme pozisyonu ve bebeğin göğsünü güzel ağzına alması da önemli, sadece ucunu değil olabildiğince siyah kısmı komle alması lazım ağzına 🤱
Çok sızladıpı zamanlar tahin üzerinde biriken yağı sürmüştüm baya iyi gelmişti 🥲
Çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir de güzel emzirme zamalarınız olur 🙏🏼🍀✨