Rolria merhaba ben de bebeğimi ayakta gezdirerek uyuttum çünkü hem kolikti hem reflusu vardı. Mecburduk. Tabiki alıştı ve hep öyle istedi .yaklaşık 10 aylık olana kadar öyle devam etti diye hatırlıyorum ben emzirerek uyutmaya alistirdim . Hala emzirerek uyutuyorum şu an 15 aylık. Benimki 17 kg. Bu yüzden belimde 2 yerde fıtık omuz , boyun ve dizlerde deformasyon oldu. Çünkü hala uykudan uyanıp bana gaz cikarttiriyor. 🤦🏻♀️ Gezerek uyumaktan daha iyi tabi gene .