Hanımlar kızım 3aylık hastayken hep gezdirerek uyuttuk üre vardı idrarında 1 haftayattık küçücük oda da öyle uyuyordu bir tek.Simdi de öyle uyumaya devam ediyor uyutmazsak ağlamaktan uyumuyor yoruluyor yoruldukca uyumuyor kısır döngüye girdik.Ben ayağımda sallamaya da razıyım ama nasıl alistiririm yada başka bir öneriniz var mı çingene salıncağı falan mı alsam ? Taşıyamıyorum çok ağır zaten kalcamda problemim var arada sokuluyor ağlaya ağlaya gezdirip uyutuyorum.