Gokalpinannesi öncelikle geçmiş olsun, tahlilleriniz yapıldı mı? Anne sütü sarılığı ise korkmanıza gerek yok, bize doktorumuz sürekli emzirmenize gerek yok anne sütü sarılığı kendiliğinden geçer bi süre sonra ddi, tabi hastalık var mı diye tahlillerimiz yapılmıştı