Benim oğlumunda 2.5 ay kadar sürdü.İlk 15-20 gün çok zordu uyandıramıyoduk sonra artık kendisi uyanmaya başladı. Bazen geceleri ikimizde uyuyakalıyorduk. İki haftada bir kontrole götürüyorduk iki hafta boyunca aynı kalmışlığı oluyodu değerin ya bir birim ya iki birim düşüp yükseliyordu .En son 2.5 aylıkken tüm gün boyu uyandıramamıştık nerdeyse. Bazı doktorlar tavsiye etmiyor ama bazı doktorlarda uzamış sarılıkta anne sütünü kesip 2 gün boyunca mama verilmesini tavsiye ediyorlar. O dönem 2 ,3 doktorla görüşüyorduk bu durumu ve artık dayanamayıp 2 gün değil ama 1 gün boyunca mama verdik. Ve gerçekten geçti ondan sonra hiç derin uykuya dalmadı ve rengi açıldı pamuk gibi oldu 💜 tabi bizim tahlillerimizde hiçbir şey çıkmadı anne sütü sarılığı demişlerdi. 4 aylık filandı tahlil verdik tamamen düşmüştü