DefneRana3881 kilo alımı iyiyse verme derim arkadasım.bebeğim çeke çeke çoğaltttı.zaten benek çekince artıyor ,boş meme diye düşünme.bi de bezleri bi günde toplam 250gr kadar geliyorsa doyuyormuş (tabi ayına dikkat etmek lazım.benimki 3 e yaklaştı)mamadan kurtulmaya bak derim,ben de aynı senin gibi düşünüyordum acaba aç mu kalır diye.çektikçe geliyor ve süt üretiyor vücut.biz de kurtulduk bu şekilde mamadan.nacizane tavsiyem bu🌸