Kızım 6 buçuk aylık 2. Ayından beri emmiyo sağıp veriyorum ama sütüm yetmiyor mama takviyesi daha çok bugün ise inat ettim hiç mama vermedim hep emdikçe artar diyorlar uyuyunca kucağıma aldm arada çekiyo arada yutkunuyo uyumaya devam ediyor ama boş yani meme o şekilde uyuyo ama bi yandan da vicdan azabı çekiyorum mama versem mi ki yada devam etsem böyle çoğalrmı acaba