meyaski emzirdikten sonra uyutmaya çalıştınız mı sütünüz çok az değilse doyuyordur uykuya geçemiyordur çünkü anne sütü çok doyurucu ayrıca bir post okumuştum bebeklerde emme refleksi olduğu için bebek sürekli emmek istiyormuş biberonu verseniz bile damağına değdiği an emmeye başlıyor ben emzikte kullanıyorum kullanmıyorsanız yardımcı olabilir