Günaydın güzel anneler.
3 ay 8 günlük oldu kızım bugün. İlk 2 kadar geceleri hiç uyumazdi. Birkac hafta erken yatıp sabaha kadar uyanmadan uyudu. Ama nerdeyse 2-3 haftadır geceleri belli bir saatten sonra sürekli geriniyor, suratını falan kasıyor. Mesela dün 9 da uyudu. Gece 3e kadar normal bir şekilde uyudu. 3ten sonra gerinirkenki çıkardığı seslere uyandım. Yanıma alıp emzirdim emzirirken de aynıydı. Gazi mi var diyorum ama çıkarıyor zaten gazını gerinirken. Gaz damlasi da veriyorum. Aciktigi için uyanmaya mi çalışıyor diye düşündüm ama gece sık sık emzirmeye başladığım halde değişen bir şey olmadı. Burnunu temizleyip yatırıyorum, gece bezini de değiştiriyorum ama yok, yine aynı yine aynı. Belli bir saatten sonra oluyor bunlsr. Sonra da sabah 5.30-6 gibi uyanıyor zaten. Gün içinde de 3-4 kez yarımşar saat uyuyor sadece.
Gece neden böyle oluyor acaba? Yaşayan var mı böyle bir durumu?