melike54 Ben normal doğum olarak hastaneye gittim 32 saat normal doğum sancısı çektim herşey ilerliyor ama benim kızım kanala girmiyordu bi türlü😓açılma 8,5 oldu hala yok😅Doktor dedi artık seni sezeryana alacağım artık ben bitmiş durumda ayakta duracak galim kalmamıştı tamam dedim öyle girdim ama sezeryanda öyle zor bişey değilmiş yani bana öyle geldi yada sadece ameliyattan sonra ilk ayağa kalkıp yürüme zor geldi onun dışında öle aşırı zor bişey yok sezeryan olacaklara tavsiyem kayısı kompostosu,kahve ve bol yürüyüş👍