Aniden aldılar beni. 35 haftalıktım ama gelişmiyordu bebeğim . Benimki çok kötüydü. Çok ağrılı geçti . Çekiştirmeler falan herşeyi hissediyordum . Ameliyathanede ölüyorum sanmıştım . Çenem hiç durmuyordu ne söylediğimi hatırlamıyorum ama canım yanıyor diye bağırdığımı biliyorum. Birde bebeğimin sesini hatırlıyorum ❤