melike54 Haticeyldrm bilmiyorum ben normalde o konularda çok sinirli biriyim ben nasıl orda bişey diyemedim naptılar bana hiç bişey bilmiyorum ama şikayet etsem ederdim o anesteziyi bana o acıları çektirmeye hakları yoktu
Elisa-_ melike54 2 doğumum da sezeryandi çok şükür bı sıkıntım olmadı sadece ikinci bebegim erken doğduğu için 32+1 ayağa kalkacak gücüm yoktu o yüzden daha ağrılı ve geç bir iylesme oldu
Senem_tuncel Ben de sezaryen ile doğum yaptım Allah’a şükür ben bir zorluk yaşamadım sürekli yürüyordum hem anestezi hemde kadın Doğum dokturum çok iyiydi 🥰
melike54 Senem_tuncel Maşallah ne güzel… ALLAH kimseye yaşatmasın benim çektiklerimi hep öyle dua ettim ben çektim baskası çekmesin dedim
Ayssss1 melike54 hemşireyim çalıştgım kurumda spinal anestezi ile oldum hiç ağrım sızım olmadı ameliyatın 4. Saati bacaklarım açıldı ayağa kalktım
GlshNgyhn Ayssss1 ameliyat kesiniz nerede benimki tüylerin çıktığı yerin bir parmak altı sanki çok aşağıdan kesmiş gibi geliyor o yüzden mi çok acı çektim diyorum bazen. Etkisi var mıdır kesi yeriyle
Mevacanimkizim melike54 bende 10 ay 10 gün önce mecburi sezeryanla doğum yaptım belden uyuşmadığı için genel oldu 5-6 saat içerde kalmışım zor uyanmisim öyle dedi hemşireler sonrası zaten ağrı sızı doğum sonrası 2-3 gün daha hastanedeydim geçti şükür
EDZbusra Nurtalib her doğum kendine özel bence hiç korkutmayın kendinizi bende sezeryan oldum ve çok rahat geçti
zeynepbalci melike54 ben sancıyla girdim ameliyathaneye ama herşey iğne olana kadarmış spinalden sonra rahatladım baya çekiştirmeleri hissettim sadece sonra meleğimi görünce ağlama ve titreme geldi bi uzun süre titredim üşüdüğümü hissetmiyodum ama baya bü titredim