melike54 bu tamamen anestezi uzmanı ameliyatı yapan doktor hamilelikte ki farklı durumlar sıkıntılardan kaynaklı yani bir dahaki sezeryan doğumunuzda herşey çok güzel geçebilir, ben 2 kez sezeryan ameliyatı geçirdim 2si birbirinden o kadar farklıydı ki ilki çok kolay hiçbirşey hissetmediğim bir ameliyat ken ikincisi bağırdığım canımın çok yandığı bir ameliyattı, genel olarak sezeryan ağrılı bir ameliyat demek değil de kişiye doktora bebeğe sıkıntılara göre değişebilen bir ameliyat malesef