İlk kızımdada şimdide veriyorum kaynamış ılımış su bu doğumumda 2.cimgün kilo kaybımız çok olmuştu bu sebeble sodyum yüksekliği yaşadık her mama sonrası su verin dedi doktorumuz hemşireler sağlık ocağı kontrolünde bile doktorumuz genellikle doktorlar su vermeyin derler ama ver dedi o yüzden verdim hep özellikle dediğiniz gibi su kaybı çok oluyor sıcaklarda su çok önemli