Lalaland Benim çocuklarımda böbrekleri ile ilgili sorun yaşamadık şükür. Ben zaten diretmiyorum tabii isteyen versin vermesin ben çocuklarımın doktoruna güvenirim bu konuda DSÖ sanırım yanlış bilgi vermez diye yaklaşıyorum. 3.bebeğime de mama olmadığı sürece vermeyi düşünmüyorum. Bu benim düşüncem. Bebeğinize üzüldüm 😔
(bu yorumu linçleyen olursa direkt şikayet edilecek baştan söyleyeyim)