Lalaland Bu forumda ismi lazım değil ama suya o kadar çok karşı olan insanlar var ki. Sanki 1-2 çay kaşığı sudan bebeğin karnı doyacak o yüzden anne sütü almayacak ya da böbrekleri su içti diye zarar görecek zannedip, diğer anneleri de öyle yönlendiren insanlar var. Su verdi diye linçlenen bile gördüm. Gerçekten anne sütünün bende şu sıcaklarda yeterli olmadığını düşünüyorum. Çok geçmiş olsun bu arada umarım bi an önce düzelir.