Lalaland merhaba çok geçmiş.olsun inş tez zamanda güzel haberler verirsiniz, 🙏 su konusunda yaşam kaynagimiz ne zararı olur ki zaten anlamiyorum sonucta 1 aylık misal bebegede 1 kg su verecek halimiz yok günde toplam 3 eya 5 çay kaşığı falan verilir en fazla, asla vermem diyenleri su verenlere doktorlardan daha mı iyi biliyorsunuz karar veriyon su veriyon diyenleri okumuştum burda bi posta yorumlarda o bebekleri düşünmek istemiyorum bilmişlik yapmaya gerek yok büyüklerimiz hep vermiş bazı konularda gercekten onlara kulak.vermek lazım 🙂