benanerva 27 aylık oğlum var doğduğundan itibaren su verdim.
Geçen burda biri yazmıştı bebeği susuzluktan hastaneye yatırmışlar susuzluktan damar yolu bile bulamamışlar. Doktor gelip demiş ki biz vermeyin deriz ama siz verin yine de. Yavrucağzın önce idrarından kan gelmeye başlamış.
Bende sağlıkçıyım benim yıllar önce bir hocam vardı bebeklere doğumdan itibaren verin derdi böbrekleri çalışır derdi. Bende hep verdim. Çay kaşığıyla verirdim