benanerva bebeğim 5 aylık doktorum anne sütünün yeterli olduğunu ek gıdaya gerek olmadığını ama aşırı sıcaklardan dolayı her emzirmeden sonra 5-10 ml su vermemi tavsiye etti. Çünkü aşırı terliyor, çişinin rengi koyu ve kokulu. Susuz kalıyor dedi. Sadece bilmek istediğim bir şey var bilgisi olan yazarsa sevinirim. Suyu biberonla versem meme reddi yaşar mıyız? Suyu verenler ne ile veriyor. Zaten büyüdükçe algısı çok açıldı emerken sıkıntı yaşıyoruz. Memeyi de bıraksın istemiyorum.