Eslemneziha Bnmde ilk testim boyledi negatif ti 1 ay sonra başka yaptım net çıktı çizgiler hamileydim şuan kızım 4 aylık ve bu testim halen evdedir ilk gün ki gbi çizgileri net
Hazalinkooo Eslemneziha ben 4gun öncede yaptım ve o negatif çıkmıştı yani ondada 1 2 saat sonra bakmam rağmen negatifti
Halllime Hazalinkooo anladım tekrar yapın bence yada zaten doktora gideceksinizdir hayırlısı olsun istediğiniz gibidir inşallah Hazalinkooo
Eymencvk Hazalinkooo hamilesiniz hayrlı olsun test sabaha kadar bekledi benm hamile değildim çizgi çıkmamıştınaynı böyle silik çizğim vardı sonraki testte bi kan testi yaptırın kesin sonuç 🥰🌺
bayankitapkurdu Hazalinkooo ay yüreğim hop etti nasıl heyecanlandım sanki benim test çubuğummuş gibi biz de 3-4 aydır istiyoruz 2.yi ama daha bişey yok. Sabah bir daha yapın da kesin olsun. İnşallah vardır bir bebiş 😍