Aybukemm Hazalinkooo evet bir bebiş yolda benim kızımda çok netti yine gebeyim bu sefer sizinkinin çok az bir koyusu çıktı
birprensesannesi_5050 Hazalinkooo bence hamilesiniz ama küçük olduğu için silik çıkmış cizgi kan testi verin☺️ Hayırlı olsun bu arada
Hazalinkooo Kızlar acaba hamilemiyim testi yaptım hiç beklemeden dışarı ciktim kutusuna birakmistim eve 1 saat içinde dönünce baktım böyle
melegim26 Hazalinkooo tekrar test yapmanızda fayda var çünkü bakmamissiniz hemen çift çizgi oldu yoksa uzun süre geçtikten sonra mi onu bilmiyorsunuz. Uzun süre geçince test doğru sonuç veriyor zaten ilk an onemli
bayankitapkurdu Hazalinkooo ay yüreğim hop etti nasıl heyecanlandım sanki benim test çubuğummuş gibi biz de 3-4 aydır istiyoruz 2.yi ama daha bişey yok. Sabah bir daha yapın da kesin olsun. İnşallah vardır bir bebiş 😍
Hazalinkooo Halllime ama teste hiç bakmadim yaptım ciktim direk 1dakka bile beklemedim belki 5dakka sonrada cikmis olabilir bilmiyorum o yüzden
Zeyno32 Hazalinkooo 1 saat geçince test bozuluyor. Çift çizgi görünüyor hep. Anında çizgi çıkarsa pozitif. Tekrar yapın
Halllime Hazalinkooo anladım tekrar yapın bence yada zaten doktora gideceksinizdir hayırlısı olsun istediğiniz gibidir inşallah Hazalinkooo
Zeyno32 Hazalinkooo tekrarlamanızda fayda var. Çünkü bende hamileliğimde yaptım. Tek çizgiydi,uzun bir süre geçti çift çizgi olmuştu. Daha dün arkadaşımda da aynı şekilde oldu. Uzun süre geçince çift çizgi çıkıyor
Egeanul Hazalinkooo bence değilsiniz bir saat geçmiş aradan. Uzun süre bekleyen testlerde çizgi hep var. Hamilelik varsa da daha koyu olması lazım değilmi sonuçta bir saat geçmiş tekrarlayın bence
Hazalinkooo Egeanul gecikmemde var ve ben testi yaptım 1dakka bile başında beklemeden kutusuna koydum 1saat sonra baktım